فرماندار برخوار گفت:۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان برخوار پیش بینی شده است

دسته: اجتماعی , اقتصادی , برخوار , سیاسی
بدون دیدگاه
شنبه - ۳۰ دی ۱۴۰۲
۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان برخوار پیش بینی شده است

آوازه شهر- فرماندار برخوار با اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت : در شهرستان برخوار ۷۶ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است .

.
محمدرضا قربانی در گفت و گو با پایگاه خبری آوازه شهر با اشاره به اینکه از این تعداد شعب اخذ رأی سه شعبه سیار و مابقی ثابت است؛ افزود:با توجه به برگزاری جلسات مستمر هیات اجرایی شهرستان ،در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات دوره قبل سه شعبه اخذ رأی اضافه شده وتعدادی از شعب نیزجابجا شده است .
وی با اشاره به اینکه ۱۸ شعبه اخذ رأی در بخش حبیب آباد و سایر شعب در بخش مرکزی مستقر هستند ،ادامه داد: با توجه به قانون جدید جلسات آموزشی برای اعضای شعب اخذ رأی بهمن ماه برگزار می شود.
فرماندار برخوار اظهار کرد: مردم و مسولان در راستای تحقق اهداف نظام انقلاب اسلامی و شور انتخاباتی در شهرستان برخوار همکاری خوبی داشتند و در این زمینه شورای اقشار تشکیل که به ۴۵ گروه تقسیم شدند و جلسات آن در حال برگزاری است.
قربانی عنوان کرد:شهرداری ها با نصب بنرهای انتخاباتی در سطح شهرها ، برگزاری مسابقات ، دعوت از مردم برای مشارکت همگانی در فضای مجازی از دیگر برنامه های شهرستان برخوار برای ایجاد شور انتخاباتی است .
وی خاطر نشان کرد: رسانه های شهرستان نیز در زمینه تبیین اهمیت و جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اقدامات خوبی انجام داده اند.


لینک کوتاه مطلب : https://avazehshahr.ir/?p=571
نوشته شده توسط:modir - 49 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها: