تشکیل سه اکیپ بازرسی برای تشدیدنظارت بر بازار شب یلدا در برخوار

دسته: اجتماعی , اقتصادی , برخوار
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
تشکیل سه اکیپ بازرسی برای تشدیدنظارت بر بازار شب یلدا در برخوار

آوازه شهر- رئیس اتاق اصناف شهرستان برخوار از اجرای طرح نظارتی در قالب سه اکیپ سه نفره بر بازار شب یلدا خبر داد.

مهدی داوری در گفت و گو با پایگاه خبری آوازه شهر افزود:با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و افزایش درخواست برای برخی از اقلام مصرفی با هدف جلوگیری از سوء استفاده اندک افراد فرصت طلب، طرح نظارتی در قالب سه اکیپ سه نفره انجام می شود.
وی تصریح کرد:این طرح از ۲۳ آذرماه لغایت یکم دیماه در دو نوبت صبح و عصر اجرا می شود و بازرسان اتاق اصناف به همراه بازرسان اتحادیه های مربوطه برنحوه ارایه خدمات ، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می کنند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان برخوار ادامه داد:طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا با اولویت نظارت بر واحدهای عرضه کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و سایر اقلام پر مصرف اجرایی می شود.
داوری بیان کرد:این طرح با مشارکت تعزیرات حکومتی ، سازمان جهاد کشاورزی و اداره صنعت ، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مانند افزایش قیمت خودسرانه، احتکار، کم فروشی، گران فروشی و عدم درج برچسب قیمت بر روی کالاها را از طریق تماس با شماره تلفن ۴۵۸۶۰۲۷۰ و یا پیامک به ۰۹۱۰۵۹۰۷۸۱۳ واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف گزارش کنند.


لینک کوتاه مطلب : https://avazehshahr.ir/?p=534
نوشته شده توسط:modir - 49 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹
برچسب ها: