شیوه سنجش آلودگی‌ هوای برخوار دقیق نیست /هوای برخوار همچنان آلوده

دسته: اجتماعی , برخوار , دولت آباد
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۲
شیوه سنجش آلودگی‌ هوای برخوار دقیق نیست /هوای برخوار همچنان آلوده

آوازه شهر- رئيس محیط زیست شهرستان برخوار گفت: ایستگاه سنجش آلودگی هوای برخوار در شهر دولت آباد واقع شده که این دستگاه خراب است .

محمد ولید مغربی ادامه داد:دستگاه توسط اداره کل برای انجام تعمیرات جمع آوری شده و منتظر تامین اعتبار است .
وی تصریح کرد: با توجه به تحریم ها و بالا بودن هزینه ها تعمیر این دستگاه ، در شرایط فعلی زمانبر است و منتظر تامین اعتبار هستیم .
رئیس محیط زیست برخوار خاطرنشان کرد:مکانی که به عنوان سنجش آلودگی‌ هوا در شهر دولت آباد در نظر گرفته شده بود هم اکنون به عنوان انبار کتاب از آن استفاده می شود و سنجش آلودگی هوای برخوار از ایستگاه های نزدیک شهرستان مثل شاهین شهر و قهدریجان مشخص می شود.
رئیس محیط زیست استان ، شهرستان برخوار و سایر مسئولان شهرستان منشا آلودگی را کارخانجات آجر می دادند ،در حالی که معیاری برای سنجش وضعیت آلودگی برخوار وجود ندارد و با توجه به تعطیلی کارخانجات آجر در یک ماه اخیر هوای شهرستان برخوار و شهر دولت آباد همچنان آلوده است .
تردد ماشین آلات سنگین آلاینده در منطقه صنعتی شهر دولت آباد و شهر حبیب آباد نیز از عوامل آلودگی هوا هستندکه انتظار می رود، مسئولان برنامه ای برای کنترل تردد ماشین آلات در شهرستان داشته باشند.
باتوجه به اینکه نزدیک به سه سال است که دستگاه سنجش آلودگی هوای شهرستان خراب است ، انتظار می رود مسئولان برای تامین اعتبار این دستگاه اقدام کنند تا بتوان با استناد دقیقی منشا آلودگی شهرستان را مشخص و درجهت رفع آن اقدام کرد.


لینک کوتاه مطلب : https://avazehshahr.ir/?p=541
نوشته شده توسط:modir - 49 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها: